پیشنهاد سرمایه گذاران کردستان عراق برای مشارکت در پروژه های عمرانی

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ 600 0
پیشنهاد سرمایه گذاران کردستان عراق برای مشارکت در پروژه های  عمرانی هم اکنون ۲۰ پروژه در حوزه‌های کشاورزی، پتروشیمی و راهسازی آماده واگذاری و عقد قرار داد با سرمایه گذاران است.

 

به گزارش تجارت بان، هئیتی از اقلیم کردستان عراق برای بررسی نحوه سرمایه گزاری در کردستان با مسئولان استان دیدار کردند.

 

پیشوا رئیس اتاق بازرگانی استان حلبچه اقلیم کردستان عراق در جلسه با مسئولان استان با بیان اینکه این گروه تجاری آمادگی دارد تا در پروژه‌های مختلف از جمله شهرسازی در کردستان سرمایه گذاری کند گفت: با توجه به اشتراکات فرهنگی ما با استان کردستان امیدواریم زمینه سرمایه گذاری ما در استان فراهم شود.

 

حسینی رئیس اتاق سنندج هم در این دیدار گفت: با توجه به مذاکرات انجام شده با هیئت سرمایه گذار عراق و همکاری مسئولان و در نظر گرفتن مشوق‌های سرمایه گذاری امیدواریم مقدمات سرمایه گذاری این هیئت تجاری به زودی فراهم شود.

 

ملک مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان هم گفت: هم اکنون ۲۰ پروژه در حوزه‌های کشاورزی، پتروشیمی و راهسازی آماده واگذاری و عقد قرار داد با سرمایه گذاران است.

 

معاون عمرانی استانداری کردستان هم در این جلسه با بیان اینکه اولویت کردستان برای جذب سرمایه گذاری در حوزه راه است گفت: اتصال راه آهن سنندج به مرزباشماق بهترین فرصت برای سرمایه گذار خارجی است.

 

ملکی افزود: استان آمادگی دارد تمامی موانع موجود بر سرراه سرمایه گذاری را رفع کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه