بخشنامه جدید فعالیت بانک ها و صرافی ها در اربیل

پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ 1441 0
بخشنامه جدید فعالیت بانک ها و صرافی ها در اربیل اتاق عملیات مقابله با کرونا در استان اربیل، بخشنامه جدیدی درباره فعالیت بانک ها و دفاتر خرید و فروش ارز صادر کرد.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، متن این بخشنامه به شرح زیر است:

اطلاعیه اتاق عملیات استان اربیل

امشب 25 مارس 2020 (چهارشنبه 6 فروردین 1399) جلسه  اتاق عملیات استان اربیل برای مقابله با ویروس کرونا، با سرپرستی فرصت صوفی استاندار اربیل برگزار شد که موارد زیر در این نشست به تصویب رسید:

1. بانک های خصوصی اربیل در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا یک ظهر باز خواهند بود، مشروط بر این که نباید هر بانکی بیش از 5 کارمند برای انجام کارها در آن حضو داشته باشند. همچنین تنها باید از یک خودرو بر اساس طرح ویژه فرمانداری مرکزی اربیل برای تردد استفاده کنند.

2.دفاتر خرید و فروش ارز که در خارج از خیابان 60 متری هستند باید به همان روش بانک ها عمل کنند و روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 3 عصر باز باشند. همچنین سایر دفترهای خرید و فروش ارز که در داخل بازار دلار فروشان شیخه الله هستند، می توانند با دفاتر خارج از خیابان 60 متری که دارای مجوزند، یا در مکان دیگری خارج از محدوده همان خیابان قرار دارند، به صورت موقت محلی برای فعالیت خود در نظر بگیرند و دفترهای خود را باز کنند.

3. همه نیروهای امنیتی، پلیس و آسایش و بازرسی ها و دیگر نهادهای مرتبط، موظف هستند که بندهای مصوب اتاق عملیات استان اربیل را اجرایی کنند.

اتاق عملیات استان اربیل

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه