اعلام آخرین تغییرات فعالیت های بازرگانی در مرز پرویزخان

سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ 627 0
اعلام آخرین تغییرات فعالیت های بازرگانی در مرز پرویزخان ستاد مقابله با ویروس کرونا در کلار، با صدور اطلاعیه ای نحوه فعالیت های اصناف در این منطقه و بازرگانان در مرز پرویزخان را اعلام کرد.

به گزارش تجارت بان، در این اطلاعیه ضمن زمانبندی فعالیت اصناف و مشاغل مختلف در منطقه کلار، سه بند آن به کار تجارت در مرز پرویزخان و همچنین صادرات به سایر مناطق عراق اختصاص یافته است.

در بنده هفدهم این اطلاعیه ذکر شده است: به هیچ وجه به خودروهای سبک اجازه ورود از مناطق تحت اداره دولت بغداد به منطقه کلار داده نمی شود، افرادی نیز که می خواهند برای امور بازرگانی یا صادرات کالا و مواد غذایی وارد منطقه  شوند، صرفا باید با خودروهای سنگین باشد.

در بند هجدهم آن نیز عنوان شده است: صادرات مرغ به دیگر مناطق تحت مدیریت بغداد مجاز است اما صادرات تخم مرغ ممنوع خواهد بود.
بند نوزدهم این اطلاعیه تصریح کرده است: فعالیت بازرگانان و ترخیص کاران در مرز پرویزخان محدود می شود و باید از طرف ارگان مربوطه و با هماهنگی گذرگاه پرویزخان، مجوز دریافت کنند.

این اطلاعیه نیز مانند اطلاعیه سایر استان های اقلیم کردستان، تردد از ساعت 6 عصر تا 12 شب را به طور عمومی ممنوع اعلام کرده است. 

برای اطلاع از تغییرات در سایر استان ها این لینک را کلیک کنید:  اطلاعیه 3 استانداری اقلیم کردستان درباره آخرین تغییرات محدودیت ها

کانال تلگرام تجارت بان

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه