میزان واردات مرغ منجمد به استان سلیمانیه برای ماه آینده میلادی تعیین شد

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ 607 0
میزان واردات مرغ منجمد به استان سلیمانیه برای ماه آینده میلادی تعیین شد کمیته تعیین محصولات دام و طیور استان سلیمانیه میزان واردات مورد نیاز دام و طیور برای ماه آینده میلادی را اعلام کرد.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، با هدف تعادل و عدم افزایش قیمت، میزان واردات محصولات طیور تعیین شد. معاون اداره کشاورزی سلیمانیه این واردات را مشروط به رعایت موارد بهداشتی این محصولات کرد.

روز پنجشنبه 23 آوریل 2020 (4 اردیبهشت 1399)، جلسه ای در فرمانداری با حضور آوات محمد فرماندار سلیمانیه و کمیته تعیین محصولات دام و طیور استان سلیمانیه برگزار شد.

در این نشست پس از ارزیابی میزان تولیدات دام و طیور داخلی، بنا شد تا ارزیابی جدید از این محصولات و نیازمندی ها که به استان سلیمانیه وارد می شود، صورت گیرد.

پس از پایان این نشست، رزگار حمد خدر معاون اداره کشاورزی سلیمانیه در این باره گفت: با در نظر گرفتن تعادل میان محصولات داخلی و وارداتی و همچنین پیشگری از افزایش قیمت محصولات طیور مورد استفاده شهروندان، کمیته با واردات مقداری از این محصولات برای ماه آوریل سال 2020 موافقت کرد.

به گفته این مقام مسئول در این نشست بر توسعه محصولات داخلی تاکید شد و همزمان از میزان واردات کاسته خواهد شد.

رزگار حمد در همین ارتباط گفت: میزان واردات مرغ که در این نشست به تصویب رسید 330 تن مرغ منجمد است که بر اساس آزمایش ها و دستورالعمل های بهداشتی وارد استان سلیمانیه خواند شد.

همچنین میزان واردات ماهی، دام و گوشت قرمز بر اساس ماه گذشته خواهد بود./ اتاق بازرگانی سلیمانیه

پایان خبر/

 

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه