مدیرکل گمرکات کردستان گفت:

فعالیت مرز باشماق مریوان از امروز دوباره آغاز شد/ سیرانبند بانه تا روز سه شنبه تعطیل است

سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ 992 0
فعالیت مرز باشماق مریوان از امروز دوباره آغاز شد/ سیرانبند بانه تا روز سه شنبه تعطیل است صادرات کالا از مرز باشماق مریوان پس از یک روز وقفه و تعطیلی به مناسبت عید سعید فطر از امروز از سر گرفته شد.

به گزارش تجارت بان، بختیار رحمانی پور اظهار داشت : پس از یک روز وقفه و تعطیلی فعالیت‌های تجاری در مرز باشماق به دلیل عید سعید فطر از صبح امروز (دوشنبه) صادرات کالا از این مرز از سرگرفته شد.

او با اشاره به اینکه  روزانه محموله زیادی کالای صادراتی از مرز باشماق به عراق صادر می شود، افزود: اولویت کالاهای صادراتی در گمرکات استان با میوه و تره بار و کالاهای فاسد شدنی است.

مدیرکل گمرکات کردستان گفت: فعالیت در بازارچه سیرانبند بانه هم به درخواست طرف عراقی تا روز سه‌شنبه ششم خرداد ماه سال جاری تعطیل است.

رحمانی پور یادآور شد: گمرکات استان کردستان با شعبه های فعال در سنندج، باشماق مریوان، سیرانبند بانه به فعالان اقتصادی خدمات گمرکی ارائه می‌کند.

او با اشاره به اینکه گمرک سیرانبند و باشماق از مرزهای گمرکی فعال رسمی و بین المللی استان هستند، افزود: گمرک مریوان در زمینه ترانزیت، صادرات، امور مسافری و مقدار قابل توجهی در بخش واردات فعال است.

کُردپرس

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه