تحصن رانندگان کامیون در مرز حاج عمران

یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ 983 0
تحصن رانندگان کامیون در مرز حاج عمران به دلیل تحصن تعدادی از رانندگان کامیون های حمل و نقل در مرز حاج عمران در بخش اقلیم کردستان، تبادلات تجاری با اختلال روبرو شد.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، امروز یکشنبه 18 خرداد 1399 تعدادی از رانندگان کامیون در مرز حاج عمران و در اعتراض به تصمیم دولت مبنی بر افزایش تعداد خط های این مرز، دست از کار کشیدند.
بر اساس این گزارش، در ادامه این اعتراض نماینده راننگان به همراه انجمن رانندگان با مسئولان ذیربط تشکیل جلسه داده و پس از آن قرار شد تا بار دیگر کار خود را از سر بگیرند. همچنین بنا شد تا در هفته جاری در خصوص راهکاری برای افزایش تعداد کامیون های این خط در صورت ضرورت به توافق برسند.
با افزایش تعداد کامیون ها، درآمد رانندگان کاهش یافته و آنها بیشتر در نوبت باقی خواهند ماند.
فرزنگ احمد مدیر بخش حاج عمران در این خصوص توضیح داد: در حال حاضر 633 کامیون حامل بار در این خط فعالیت می کند. دولت درصدد افزایش این تعداد به یک هزار خط است تا هم فرصت های کاری ایجاد کند و از سوی دیگر درآمد بیشتری از این بخش به دست آورد.
این مقام مسئول ادامه داد: این موضوع سبب نارضایتی رانندگان کنونی شده و امروز تبادلات تجاری با وقفه روبرو شد اما پس از برگزاری جلسه بنا شد تا کار خود را از سر گیرند.
خط حمل و نقل در مرز حاج عمران تا سال 2010 به صورت رایگان بود. در سال 2012 این خط با بیش از 50 هزار دلار مورد خرید و فروش قرار گرفت و در 6 ماه اخیر قیمت این خط به 110 هزار دلار رسیده است. روداو
پایان پیام

کانال تلگرام تجارت بان

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه