سهم های پرسود امروز یکشنبه 11 آبان 99

یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ 384 0
سهم های پرسود امروز یکشنبه 11 آبان 99 امروز بازار سهام رخت سبز از تن درآورد و بار دیگر قرمز پوش شد. اما سهم های مثب و منفی امروز کدام نهادها بودند.

به گزارش تجارت بان، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت 26هزار و 16واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 279هزار و 882واحد به کار خود پایان داد و  5میلیارد و 441میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 941میلیارد تومان در 587هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

 

سهم ها با بیشتری رشد در بازار بورس و کمترین رشد

 

بر این اساس سهامداران شرکت‌های حمل و نقل توکا، کارخانجا قند قزوین و کاشی و سرامیک حافظ بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس خودرو، سرامیک‌های صنعتی اردکان و کارت اعتباری ایران کیش بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

 

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 248میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 8میلیارد تومان در 306هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 282واحد افت کرد و در ارتفاع 15هزار و 984واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی مینو، شیر و گوش زاگرس شهرکرد و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بانک دی، پالایش نفت لاوان و پتروشیمی ارومیه بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه