واکنش بورس تهران به انتخابات آمریکا

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ 393 0
واکنش بورس تهران به انتخابات آمریکا هنوز نتیجه نهایی انتخابات آمریکا مشخص نشده است، اما بورس تهران به آن واکنش نشان داد.

به گزارش تجارت بان،  در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲ شاخص کل با ۲۱ هزار و ۲۰۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۴۷۵ واحد افزایش به رقم ۳۷۴ هزار و ۱۸۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۳۱ هزار و ۶۹ معامله به ارزش ۲۸ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

 

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

 

فرابورس نیز با ۱۶۷ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۲۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۱۵۵ هزار و ۸۵۵ معامله انجام داده‌اند که ۲۴ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال ارزش داشت.

 

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

منبع: همشهری آنلاین

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه