اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز روز یکشنبه 18 آبان 99

یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ 417 0
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز روز یکشنبه 18 آبان 99 بازار سهام امروز هم روند نزولی خود را ادامه داد؛ با این وجود برخی سهام رشد زیادی در بورس داشتند.

به گزارش تجارت بان، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت 22هزار و 401واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 240هزار و 485واحد به کار خود پایان داد و بیش از 2میلیارد و 347میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 288میلیارد تومان در 275هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

 

سهام پرسود و کم سود

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنعتی آما، فنرسازی زر و تولیدی کاشی تکسرام بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تولید محور خودرو، مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و بانک صادرات ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

 

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 838میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و 801میلیارد تومان در 164هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 273واحد افت کرد و در ارتفاع 15هزار و 617واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی مینو، دامداری تلیسه نمونه و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و کشت و صنعت دام قیام اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه