تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران در سلیمانیه عراق تغییر کرد

سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ 873 0
تاریخ برگزاری  نمایشگاه ایران در سلیمانیه عراق تغییر کرد سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از تعویق در برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در سلیمانیه به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش تجارت بان، در پی تشدید محدودیت‌های ایجاد شده اخیر در عراق برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا؛ زمان برپایی نمایشگاه اختصاصی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در شهر سلیمانیه واقع در اقلیم کردستان عراق به تعویق افتاد.

 

پیش از این و بر اساس مجوز صادره سازمان توسعه تجارت ایران، قرار بود دومین نمایشگاه اختصاصی کشورمان در سلیمانیه از ۴ تا ۸ خرداد ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاههای بین المللی سلیمانیه برگزار شود. 

 

سرکنسول ایران در سلیمانیه عراق با تایید تعویق برپایی نمایشگاه بخاطر محدودیت های کرونا که سبب سختی تردد و سفر شده است؛ گفت: برپایی نمایشگاه اختصاصی ایران در سلیمانیه به یکم تا پنجم تیرماه امسال موکول شد.  

 

مهدی شوشتریگفت: باتوجه به تعویق زمان برپایی نمایشگاه؛ ثبت نام از شرکت‌های مشارکت کننده همچنان ادامه دارد. 

 

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران پیشتر گفته ب.د که تجار، بازرگانان و مصرف کنندگان اقلیم کردستان عراق به کالاها و محصولات ایرانی علاقه دارند، همچنین باتوجه به زمینه ها و مزیت‌های موجود در بازار عراق و اقلیم کردستان، فرصت حضور شرکت‌های توانمند و معتبر ایرانی برای حضور فعال در این نمایشگاه فراهم است. / ایرنا

 

کانال تلگرام تجارت بان

اینستاگرام تجارت بان

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه