دولت اقلیم موضوع دریافت بیمه از گردشگران کُرد را بررسی می کند/ افزایش مبلغ بیمه از گردشگران کُرد در مرز حاج عمران

دوشنبه ۹ دى ۱۳۹۸ 495 0
دولت اقلیم موضوع دریافت بیمه از گردشگران کُرد را بررسی می کند/ افزایش مبلغ بیمه از گردشگران کُرد در مرز حاج عمران پس از انتشار خبر دریافت هزینه بیمه از گردشگران اقلیم کردستان در مرز حاج عمران، دولت اقلیم کردستان این موضوع را به مسئولان ایرانی گزارش داد.

به گزارش بخش ترجمه تجارت بان، گردشگران کردستان عراق برای عبور از مرز حاج عمران و وارد شدن به ایران لازم است مبلغ 6 هزار دینار به عنوان بیمه  به دولت ایران پرداخت کنند و به گفته مسئولان اقلیم این میزان بیشتر از مبالغ دریافتی در سایر مرزها است.

 

سیروان حسین سخنگوی اداره مرز حاج عمران اظهار کرد: مدتی است مسئولان ایرانی در این مرز، از شهروندان اقلیم کردستان مبلغ بیمه دریافت می کنند. ما این موضوع را از طریق کنسولگری ایران در اربیل به اطلاع مسئولان ایرانی رساندیم تا توضیحات لازم در این باره را ارائه کنند.


وی درباره این موضوع توضیح داد: قبلا در همه مرزها پول بیمه با مبلغ بسیار کمتر دریافت می شد، اما اکنون این مبلغ افزایش یافته است و تنها شامل گردشگرانی است که از مرز حاج عمران عبور می کنند و البته در سایر مرزهای مشترک با ایران چنین هزینه ای پرداخت نمی شود.
انتهای پیام/

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه