برگزاری آزمون مهارت‌های زبان فارسی در دو شهر اربیل و سلیمانیه

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ 633 0
برگزاری آزمون مهارت‌های زبان فارسی در دو شهر اربیل و سلیمانیه مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری ششمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) در کشوهای ایران، عراق و لبنان خبر داد.

به گزارش تجارت بان به نقل از ایلنا، این آزمون روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ برابر با ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ و ۲۷ جمادی‌الاول سال ۱۴۴۱ برگزار می‌شود.

 

حسین توکلی، در این باره توضیح داد: این آزمون همزمان با حوزه‌های داخل کشور در دیگر حوزه های امتحانی خارج کشور در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، سنندج، قزوی وهمدان در کشور ایران و شهرهای بغداد، سلیمانیه و اربیل در کشور عراق و شهر بیروت در کشور لبنان برگزار می‌شود.

 

به گفته این مقام مسئول تعداد ۳۳۴ داوطلب در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد ۹۱ نفر زن و ۲۴۳ نفر مرد هستند. 


همچنین کارت شرکت در آزمون سامفا به همراه برگه راهنما از روز سه شنبه اول بهمن تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲ بهمن مقارن با ۲۱ تا ۲۲ ژانویه ۲۰۲۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: داوطلبان متقاضی باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با درج شماره سریال کارت ثبت نام، کد پیگیری، نام و نام خانوادگی، شماره گذرنامه از کارت خود پرینت تهیه کنند.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه