ممنوعیت رفت و آمد در اقلیم کردستان 5 روز دیگر تمدید شد

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ 480 0
ممنوعیت رفت و آمد در اقلیم کردستان 5 روز دیگر تمدید شد وزیر داخلی اقلیم کردستان از تمدید 5 روز دیگر ممنوعیت رفت و آمد برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد. این بار ممنوعیت تردد شامل همه اقلیم کردستان می شود.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، رهبر احمد در یک نشست مطبوعاتی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت تصمیم بر ممنوعیت رفت و آمد به منظور مقابله با ویروس کرونا به مدت 5 روز دیگر گرفته شد.
این مقام مسئول با بیان این که روزهای آینده سرنوشت ساز هستند از شهروندان درخواست کرد تا صبور باشند. به گفته وی در خانه ماندن هیچ تاثیری در احساس ملی آنها نسبت به عید نوروز نخواهد داشت.
وزارت بهداشت نیز اعلام کرده است که در صورت ضرورت بار دیگر این ممنوعیت تمدید می شود و چنانچه ضرورت ایجاب نکرد ممنوعیت رفت و آمد لغو می شود. همچنین این آمادگی وجود دارد که راهکارهای سخت گیرانه تری هم اتخاذ شود. 
وزیر داخلی اقلیم کردستان گفت: قرار است این بار منع تردد در تمام اقلیم کردستان اجرایی شود و تنها به سلیمانیه و اربیل محدود نیست.
وی درباره بازگشت شهروندان اقلیم کردستان که در خارج از کشور حضور دارند، گفت: این افراد تا روز اول فوریه 2020  (13 فروردین 1399) نمی توانند وارد کردستان عراق شوند، پس از این تاریخ تصمیم دیگری گرفته می شود./ روداو

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه