مدیریت بازاریابی / بهترین مرجع برای تکنیک‌های کاربردی بازاریابی

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ 1133 0
مدیریت بازاریابی / بهترین مرجع برای تکنیک‌های کاربردی بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر، بهترین مرجع برای افرادی است که می خواهند در عمل از اصول و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی استفاده کنند.

حالا با شرایط به وجود آمده و حضور بیشتر افراد در خانه، گروه تجارت بان به صورت منظم کتاب های مهم و موثر در کسب و کار را معرفی می کند. 

کتاب مدیریت بازاریابی نه فقط معتبرترین کتاب مرجع در جامعه‌ دانشگاهی جهان است، بلکه بهترین مرجع برای تکنیک‌های کاربردی بازاریابی است.

هر کسی با فروش چیزی زندگی می کند، اما بازاریابی پویا هنر فروختن آنچه که تولید شده نیست بلکه آگاهی نسبت به آن چیزی است که باید تولید شود.
 این کتاب هم‌اکنون به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. در این کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی در ۵ بخش مشتمل بر ۲۴ فصل و دو پیوست به شیوه‌ای که کم‌تر می‌توان در کتب دیگر یافت، ارائه شده است.
نویسنده کتاب از مشاهیر معاصر بازاریابی است. 
مفهوم مدیریت بازاریابی، زنجیزه و تحلیل فرصت های بازار، راهبردهای بازاریابی در مراحل مختلف، چرخه عمر محصول، تقسیم بندی رقبا، شیوه های گوناگون مدیریت خط محصول و اداره نام و نشان، نظارت و کنترل طرح ها با استفاده از شیوه های مختلف کنترل از جمله موضوعاتی است که این کتاب به آنها پرداخته است. 
این کتاب را نشر آموخته منتشر کرده است.
اگر علاقمند به یادگیری فنون بازاریابی هستید می توانید روی دکمه زیر کلیک و آن را از دی جی کالا تهیه فرمائید.   

 

      خرید      

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه