ترکیه مرز خود با اقلیم کردستان را نمی بندد

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ 722 0
ترکیه مرز خود با اقلیم کردستان را نمی بندد به گفته وزیر بازرگانی ترکیه، صادرات به اقلیم کردستان و عراق از مرز ابراهیم خلیل با روش تعویض کانتینر ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، وزیر بازرگانی ترکیه گفت: آنها از راه دروازه مرزی ابراهیم خلیل، صادرات کالا را ادامه خواهند داد، اما در عین حال بر اجرای راهکارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا تاکید دارند.

رخسار پکجان، وزیر بازرگانی ترکیه در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: صادرات کالا به عراق و اقلیم کردستان از مرز ابراهیم خلیل با روش تعویض کانتینر ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد که آنها تلاش خواهند کرد تا بدون توقف، کالاها را از این مرز به عراق و اقلیم کردستان صادر کنند در کنار این رعایت موارد بهداشتی را در نظر خواهند داشت.

این خبر در حالی است که بنا به گزارش های اتاق های بازرگانی ترکیه میزان تردد کامیون های حامل بار در چند اخیر در ابراهیم خلیل از 300 به 900 کامیون در روز افزایش پیدا کرده است. در روش جدید کامیون های حامل بار از کشور ترکیه وارد یک میدان در بخش کردستان عراق می شوند و در این میدان، بازرگانان محلی اقدام به تحویل و بارگیری کالاهای خود می کنند. برای اطلاع از این فرایند اینجا را کلیک کنید.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه