آغاز به کار پروژه های سرمایه گذاری در اربیل/ سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارددلاری در اربیل

شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ 709 0
آغاز به کار پروژه های سرمایه گذاری در اربیل/ سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارددلاری در اربیل مسئول هیئت سرمایه گذاری اربیل اعلام کرد پس از توقف پروژه ها، بار دیگر فعالیت ها در این بخش آغاز می شود.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، سامان عرب مدیر کل سرمایه گذاری اربیل با اشاره به توقف یک ماهه پروژه ها، گفت: فعالیت در این بخش از هفته جاری دوباره آغاز می شود. 
وی افزود: بنا به تصمیم جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان اربیل، این پروژه ها فعالیت خود را آغاز می کنند.

عرب تصریح کرد: چندین سرمایه گذار به منظور یافتن راهکاری برای از سرگیری فعالیت ها با ما تماس گرفته اند، تا پرسنل به سر کار باز گردند؛ به همین منظور مقدمات آغاز به کار آنها فراهم شده است.

این مقام مسئول درباره تاثیر ویروس کرونا بر بیکاری در اربیل توضیح داد: به دلیل منع تردد 35 هزار فرصت کاری در پروژه های تولیدی کردستان عراق از دست رفته است که 17 هزار فرصت شغلی آن در اربیل بوده است. با از سر گیر فعالیت ها در هفته جاری برخی از مشاغل احیا می شوند.
عرب گفت: حجم سرمایه گذاری در اربیل تا این لحظه از 30 میلیارد دلار گذشته است و تعداد مجوز پروژه ها نیز بیش از 465 مورد است.
وی درباره پروژه های جدید نیز توضیح داد: چند طرح جدید در این مدت ارائه شده است اما به دلیل ممنوعیت رفت و آمد، امکان صدور مجوز برای آنها وجود نداشته است. 10 پروژه صنعتی، بازرگانی و هتل نیز وجود دارد که کار آنها به پایان رسیده و فقط صدور مجوز آنها باقی مانده است.(باس نیوز)

پایان خبر/

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه