سهم هایی که بیشترین رشد در بورس را داشتند

یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ 531 0
سهم هایی که بیشترین رشد در بورس را داشتند امروز یکشنبه 25 خرداد، پس از مدت ها، روند بورس کمی منفی شد؛ اما برخی از سهم ها همچنان به رشد خود ادامه دادند.

به گزارش تجارت بان، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 4481واحدی در ارتفاع یک میلیون و 185 هزار و 376واحد به کار خود پایان داد و تعداد 13میلیارد و 865میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 15هزار و 825میلیارد تومان در یک میلیون و 779هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس قرار گرفت.

 

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری رنا، پمپ‌سازی ایران و لابراتورسازی دکتر عبیدی امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، فولاد کاوه جنوب کیش و سرمایه‌گذاری پارس توشه نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 180میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 468میلیارد تومان در 741هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 99واحد رشد کرد و در ارتفاع 12هزار و 281واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی سبحان انکولوژی، تولید نیروی برق دماوند و ریل سیر کوثر افزایش قیمت را داشتند و در مقابل انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌‌های صنعتی بهپاک، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و توکا رنگ فولاد سپاهان هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

 تسنیم

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه