نمایشگاه ایران از دریچه دوربین عکاسان اقلیم کردستان عراق برپا می‌شود

دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ 1010 0
نمایشگاه ایران از دریچه دوربین عکاسان اقلیم کردستان عراق برپا می‌شود کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، در فراخونی از عکاسان اقلیم کردستان عراق خواست تا آثار خود از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و اماکن گردشگری ایران را برای شرکت در نمایشگاهی که قرار است همزمان با روز جهانی گردشگری برپا شود ، ارسال کنند.

به گزارش تجارت بان، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در اطلاعیه ای اعلام کرده است که این نمایشگاه با هدف تقویت مناسبات دیرینه فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق برگزار می شود.

شرایط شرکت در این فراخوان محدود به عکس هایی است که از آثار تاریخی، فرهنگی و اماکن گردشگری ایران توسط عکاسان اقلیم کردستان عراق تهیه شده است.

عکسهای برگزیده همزمان با روز جهانی گردشگری (۶ مهر- ۲۷ سپتامبر) به نمایش درخواهند آمد و محل و تاریخ دقیق نمایشگاه متعاقبا اعلام می شود.

به عکس های راه یافته به نمایشگاه که از سوی هیات داوران انتخاب خواهند شد، لوح تقدیر و گواهی شرکت در نمایشگاه اعطا می شود.

 در این فراخوان عمومی، از علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، دعوت شده است فایل و مشخصات کامل خود و عکس های ارسالی مربوطه را حداکثر تا تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ (۳۱ جولای ۲۰۲۰)  به آدرس اینترنتی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران با عنوان iranconsulate.isu@mfa.gov.ir ارسال کنند.

در شبکه های اجتماعی عراق، صفحات مختلفی وجود دارند که درباره اماکن دیدنی ایران تبلیغ میکنند و عکاسان حرفه ای و آماتور عراقی، عکس های خود را برای استفاده علاقه مندان و آشنایی با اماکن دیدنی و گردشگری ایران، منتشر می کنند.

ایرنا

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه