لغو شرط آزمایش کرونا برای مسافران در اقلیم کردستان

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ 1778 1
لغو شرط آزمایش کرونا برای مسافران در اقلیم کردستان وزیر حمل و نقل اقلیم کردستان، از لغو شرط انجام تست کرونا برای مسافران خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، آنو جوهر وزیر حمل و نقل اقلیم کردستان در یک نشست مطبوعاتی گفت: شرط آزمایش کرونا برای مسافران در فرودگاه ها لغو شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مدت یک هفته 120 پرواز انجام می شود و برای تسهیل و رفاه حال مسافران، شرط انجام تست کرونا لغو شده است.
تا پیش از این و با اعلام ازز سرگیری فعالیت فرودگاه ها از سوی دولت اقلیم کردستان، مسافران ملزم به انجام تست کرونا بودند.
قبلا تست کرونا با تجهیزات پی سی آر، با هزینه 100 هزار دینار از مسافران انجام می شد، اما در حال حاضر این رقم به 60 هزار دینار کاهش پیدا کرده است. (شارپرس)

به گزارش تجارت بان، هنوز تست کرونا در مرزهای زمینی اقلیم کردستان برای مسافران انجام می شود. مسئولان مرزها از کاهش هزینه تست کرونا از 100 هزار به 60 هزار دینار خبر داده اند. 

هنوز سفر به اقلیم کردستان به ویژه برای شهروندان ایرانی دشوار است و افرادی که از ایران می خواهند وارد اقلیم کردستان شوند باید دارای کارت اقامت بوده و یک کارفرما نیز اقدام به دریافت مجوز ورود از وزارت داخلی کند./ پایان پیام
  کانال تلگرام تجارت بان

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
سیما خاتمی جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰
من چهارشنبه ۵ آبان عازم سفر به سلیمانیه هستم و نمیدونم توی فرودگاه تست کرونا گرفته میشه یا نه؟؟و ۶۰ هزار دینار یا ۱۰۰ هزار؟؟ ارسال پاسخ