راه اندازی 15 کارگاه تولیدی در اقلیم کردستان

جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ 1358 1
راه اندازی 15 کارگاه تولیدی در اقلیم کردستان رئیس هیئت سرمایه گذاری اقلیم کردستان از صدور مجوز برای 15 کارگاه تولیدی در حوزه های مختلف خبر داد که به گفته وی کار احداث این واحدها به زودی آغاز می شود.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، محمد شکری رئیس هیئت سرمایه گذاری اقلیم کردستان در یک نشست مطبوعاتی، اظهار کرد: کار احداث پروژه به صورت مرتب در حال انجام است و افرادی که در این زمینه کم کاری کنند، علاوه بر لغو مجوزها، پروژه ها نیز از آنها پس گرفته می شود.

 

وی در همین ارتباط افزود: در مدت اخیر برای احداث 15 کارگاه تولیدی در اقلیم کردستان مجوز صادر شده است که شامل واحدهای تولیدی بزرگ می شود و منافع زیادی برای آینده اقلیم کردستان خواهند داشت. با تمام شدن روال اداری آنها، احداث این واحدها آغاز می شود. 


به گفته شکری این واحدهای تولیدی که احداث می شوند کارگاه های بزرگی بوده که سرمایه گذاران اقدام به ساخت و راه اندازی آن می کنند. این شرکت ها در بخش های غذایی، بهداشتی، تولید کابل، بسته بندی و حوزه های دیگر احداث می شوند.


رئیس هیئت سرمایه گذاری اقلیم کردستان تاکید کرد: قصد داریم به بخش های صنعتی در کردستان عراق اهمیت بیشتری بدهیم چون این حوزه اهمیت زیادی در شکوفایی و توسعه اقلیم کردستان دارند./ اتاق بازرگانی سلیمانیه
انتهای خبر/

 

کانال تلگرام تجارت بان

اینستاگرام تجارت بان

 

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
مسعود جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
چرا توی استان کردستان خودمون ۱۵ واحد تولیدی نمیزنید که من لیسانس خدمت رفته چهار ساله دربه در دنبال کارم ارسال پاسخ