در دوره کرونا، چطور به اقلیم کردستان عراق صادرات کنیم؟ + لینک ثبت نام سمینار آنلاین

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ 1387 0
در دوره کرونا، چطور به اقلیم کردستان عراق صادرات کنیم؟ + لینک ثبت نام سمینار آنلاین سمینار مجازی الزامات صادارت به اقلیم کردستان در دوره کرونا با ارائه آقای جواد کریمی، رایزن اقتصادی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل برگزار می شود.

به گزارش تجارت بان، با توجه به محدودیت های ایجاد شده و اعمال دستورالعمل های بهداشتی در خصوص صادرات کالاهای ایرانی و برای تسهیل تجارت با اقلیم کردستان، این سمینار به بررسی موضوع های زیر اختصاص یافته است:

 

تغییرات به وجود آمده در ارسال بار با توجه به آخرین بخشنامه ها
اولویت های اقلیم کردستان در واردات محصول
راهکارهای تسهیل موانع صادارت
پرسش و پاسخ

 

سمینار فوق با همکاری مشترک پایگاه اطلاع رسانی تجارت بان (شناخت بازار کردستان عراق) و وب سایت تحلیلی - خبری ویکی پلاست روز چهارشنبه 12 شهریور از ساعت 16 تا 18 عصر به صورت مجازی برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است عراق به ویژه اقلیم کردستان به عنوان یکی از دروازه های اصلی ورود به بازار عراق، یکی از هدف های اصلی صادرات کالاهای ایرانی طی سال های اخیر بوده است.

 

با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، در مقطعی بسیاری از کشورها مرزهای اصلی خود را بستند در این میان تنها سه مرزی اصلی اقلیم کردستان شامل گذرگاه های حاجی عمران، باشماق و پرویزخان هیچ گاه بسته نشده و تجارت در آنها ادامه داشت.

 

اکنون این سمینار در صدد است ضمن افزایش اطلاعات فعالان اقتصادی درباره آخرین بخشنامه های اقلیم کردستان عراق در حوزه تجارت، به بررسی و تبیین شرایط بهتر برای صادارت، بپردازد.

 

مباحث این سمینار توسط جواد کریمی رایزن اقتصادی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل ارائه می شود.

 

علاقمندان برای حضور در این وبینار می توانند عدد 2 را به شماره 30001995 پیامک یا این فرم را تکمیل کنند.

 

هزینه ثبت نام در این سمینار 2 ساعته، 120 هزار تومان است که در صورت ثبت نام تا 5 شهریور 1399 و استفاده از کد تخفیفtb992407 ، علاقه مندان می توانند از 17 درصد تخفیف (99 هزار و 600 تومان)، برخوردار شوند.

  کانال تلگرام تجارت بان

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه