بررسی مشکلات شرکت های ایرانی در پروژه های عمرانی سلیمانیه

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ 627 0
بررسی مشکلات شرکت های ایرانی در پروژه های عمرانی سلیمانیه سرکنسول ایران با استاندار سلیمانیه در یک نشست مشترک درباره مشکلات شرکت های ایرانی فعال در پروژه های عمرانی استان سلیمانیه و همچنین کاهش مشکلات موجود در مرزهای رسمی و بازارچه های مرزی بحث و تبادل نظر کرد ند.

به گزارش تجارت بان به نقل از خبرگزاری فارس، «مهدی شوشتری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، بعد از ظهر پنجشنبه سوم بهمن ماه با «هوال ابوبکر» استاندار سلیمانیه دیدار و گفتگو کرد.

 

در این جلسه درباره  توسعه همکاری های دو طرف به ویژه همکاری های اقتصادی و تجاری گفت و گو صورت گرفت.

 

شوشتری  از  سخنرانی استاندار سلیمانیه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اختصاصی اخیر  ایران قدردانی کرد.

 

 

 نمایشگاه اختصاصی ایران از ۲۴ تا ۲۸ دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سلیمانیه برگزار و با مشارکت 100 شرکت ایرانی در زمینه‌های مختلف از جمله فرش دستباف، صنایع دستی، مصالح ساختمانی، صنایع غذایی، مبلمان، پوشاک و نساجی، کفش و چرم، لوازم خانگی، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، صنایع برق، چاپ و بسته بندی، صنایع پلاستیک و ... برگزار شد.

 

استاندار سلیمانیه نیز نمایشگاه برگزار شده را موفق ارزیابی کرد و آن را گام مهمی با هدف آشنایی بازرگانان اقلیم کردستان با تولیدات و توانمندی های شرکت های ایرانی  عنوان کرد.

 

بررسی برخی مشکلات شرکت های ایرانی فعال در پروژه های عمرانی استان سلیمانیه، کاهش مشکلات موجود در مرزهای رسمی و بازارچه های مرزی و همکاریهای استانی بین استان سلیمانیه با استان های همجوار ایران، از دیگر محورهای گفتگو در این دیدار بود.

 

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه