بازدید تور اپراتورهای فعال اقلیم کردستان عراق از جزیره زیبای کیش

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ 596 0
بازدید تور اپراتورهای فعال اقلیم کردستان عراق از جزیره زیبای کیش تور اپراتورهای فعال اقلیم کردستان عراق به صورت میدانی از مناطق مختلف و زیرساخت های گردشگری جزیره زیبای کیش بازدید کردند.

 به گزارش تجارت بان  به نقل از خبر آنلاین در کیش ، جزیره کیش میزبان مدیران و کارشناسان دفاتر خدمات مسافرتی اقلیم کردستان عراق است که علاقمند به جذب گردشگر در مسیر اقلیم کردستان عراق و کیش هستند.

 

 ۱۵ شرکت مسافرتی فعال در برگزاری تورهای خارجی در کشور عراق و اقلیم کردستان، مهمان شرکت مزبور بوده و در طول سه روز با امکانات، جاذبه های گردشگری و تفریحی دریایی جزیره کیش آشنا شدند.

 

همچنین در این بازدید، گفت و گوهایی بین مدیران و کارشناسان دفاتر خدمات مسافرتی اقلیم کردستان عراق و بخش خصوصی فعال در جزیره کیش برگزار  و بسته‌های تورهای مسافرتی ۳ تا ۷ روزه برای گردشگران اقلیم مذکور تدوین شد. گفتنی است عصر یکشنبه خط پروازی سلیمانیه – کیش – سلیمانیه برقرار شد.

 

این مسیر پروازی که با هدف تسهیل شرایط سفر و حمایت از گردشگران و هموطنان گرامی راه اندازی شده در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود و ساعت ورود پرواز از سلیمانیه ۱۰:۵۰ و پرواز خروج از کیش ۱۱:۵۰ است. با اضافه شدن این مسیر، تعداد مسیرهای پروازی فرودگاه بین المللی کیش به ۲۱ مقصد داخلی و خارجی افزایش پیدا کرد که از این میزان سه مقصد خارجی است.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه