ارائه لباس های ویژه به رانندگان در مرز حاج عمران

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ 602 0
ارائه لباس های ویژه به رانندگان در مرز حاج عمران به رانندگان در مرز حاج عمران برای محافظت در برابر کرونا، لباس ویژه به صورت رایگان داده می شود. تبادلات در این مرز در خاک ایران انجام می شود و رانندگان سوخت که وارد کردستان عراق می شوند، نمی توانند از ماشین های خود پیاده شوند.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، آکو مرانی از سندیکای رانندگان در این باره گفت: لباس های نو به رانندگان داده می شود تا از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.
بازار تبادلات تجاری در مرز حاج عمران در بخش ایران قرار دارد. رانندگان سوخت نیز با ورود به یک میدان در کردستان عراق، به آنها لباس و دیگر ملزومات مقابله با کرونا داده می شود و مورد تست قرار می گیرند، آنها نباید از ماشین های خود پیاده شوند.

با انتشار ویروس کرونا، در حال حاضر در گذرگاه های مرزی اقلیم کردستان راهکارهای جدیدی در نظر گرفته شده است برای مواد غذایی آزمایش های شیمایی و باکتریایی انجام می شود و 72 ساعت در مرز باقی می ماند، اما برای میوه و سبزیجات تنها با آزمایش فیزیکی اجازه ورود می یابند.
سنگر رحمان، مسئول مرکز نظارت بر مواد غذایی می گوید، حدود یک ماه است که برای همه بارها آزمایش انجام می شود و پس از آن مجوز ورود دریافت می کنند./ روداو

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه