بخشنامه وزارت دارایی اقلیم کردستان برای انجام فرایند تانکر به تانکر مواد سوختی + شروط

دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ 591 0
بخشنامه وزارت دارایی اقلیم کردستان برای انجام فرایند تانکر به تانکر مواد سوختی + شروط وزیر دارایی و اقتصاد اقلیم کردستان اعلام کرد تانکرهای سوخت می توانند با رعایت موارد بهداشتی، فرایند تانکر به تانکر در مرزهای ایران را انجام دهند.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، آوات جناب وزیر دارایی و اقتصاد اقلیم کردستان با ابلاغ بخشنامه ای به گذرگاه های مرزی باشماق، حاج عمران و پرویزخان عنوان کرده است، تانکرهای سوخت می توانند به روش انتقال تانکر به تانکر و با رعایت مراقبت های بهداشتی، کار تجارت مواد سوختی را به روش فرایند انتقال تانکر به تانکر از طریق ترومپا را انجام دهند.


در این بخشنامه که به امضای وزیر رسیده است، هدف از صدور این بخشنامه، حفظ تجارت آزاد و جلوگیری از انحصار به شروط زیر عنوان شده است:


1. فرایند تانکر به تانکر با رضایت مدیریت گذرگاه های مرزی و رعایت موازین قانونی، راهکارهای بهداشتی، نکات ایمنی و احتفای حریق مجاز است. این کار به انحصار هیچ شخص و یا بازرگانی درنخواهد آمد.

2. هر شرکت و یا بازرگانی تجهیزات ترومپا برای فرایند تانکر به تانکر دیگری را داشته باشد، اجازه استفاده از آن را داشته و هزینه ای بابت این کار پرداخت نخواهد کرد.

3. نباید هزینه فرایند تانکر به تانکر برای افرادی که تجهیزات انتقال را ندارند، از 30 هزار دینار بیشتر باشد.

4. این روش موقتی بوده و تنها برای تبادل سوخت تانکر به تانکر از راه ترومپا مجاز است، پس از پایان کرونا این روش لغو می شود.

5. حکومت در برابر فرایند تانکر به تانکر هیچ هزینه ای دریافت نخواهد کرد. از این روی بازرگانان، شرکت ها و افراد حقیقی نمی توانند تقاضای ضرر و زیان کنند.

6. مسئولیت تجهیزات، وسایل نقلیه و هر وسلیه ای دیگر که در محوطه انجام فرایند تانکر به تانکر دچار آسیب شود، بر عهده خود شرکت ها و بازرگانان خواهد بود.

پایان خبر/

کانال تلگرام تجارت بان

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه