بررسی راه‌های رفع موانع موجود در مسیر تجارت ایران و اقلیم کردستان عراق

دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ 576 0
بررسی راه‌های رفع موانع موجود در مسیر تجارت ایران و اقلیم کردستان عراق در دیدار سرکنسول ایران با استاندار سلیمانیه راه‌های رفع موانع موجود در روابط تجاری ایران و اقلیم کردستان عراق در پی شیوع کرونا بررسی شد.در دیدار سرکنسول ایران با استاندار سلیمانیه راه‌های رفع موانع موجود در روابط تجاری ایران و اقلیم کردستان عراق در پی شیوع کرونا بررسی شد.

به گزارش تجارت بان، «مهدی شوشتری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) ۳۱ فروردین، با «هوال ابوبکر» استاندار سلیمانیه دیدار و گفتگو کرد. 

شوشتری در این ملاقات، ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌های اقلیم کردستان و استان سلیمانیه در مهار ویروس کرونا، گزارشی از روند مقابله با کرونا در جمهوری اسلامی ایران و دستاوردها و موفقیت‌های به دست آمده ارائه کرد. 

استاندار سلیمانیه ضمن ابراز خرسندی از روند نزولی کرونا در ایران، نسبت به غلبه دو ملت ایران و عراق و دنیا بر بلای کرونا در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

همچنین در این دیدار راه‌های رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر روابط تجاری جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق در سایه کرونا مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت./ فارس

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه