هشدار به ترخیص کاران گمرکی حاج عمران برای واردات کالاهای ممنوعه ایران

پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ 622 0
هشدار به ترخیص کاران گمرکی حاج عمران برای واردات کالاهای ممنوعه ایران جامعه گذرگاه حاج عمران اقلیم کردستان به ترخیص کاران گمرکی و همکاران آنها هشدار داد در صورتی که مبادرت به واردات کالاهایی کنند که بر اساس بخشنامه ها صادرات آنها ممنوع شده (از سوی ایران) و آن را وارد مرز حاج عمران کنند، برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی گذرگاه حاج عمران با انتشار اطلاعیه ای خطاب به بازرگانان، شرکت ها، ترخیص کاران گمرکی و معاونان آنها، درخواست کرد تا از وارد کردن کالاهای ممنوعه ایرانی خودداری کنند.

 

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع همه بازرگانان، شرکت ها و ترخیص کاران گمرکی و همکاران گذرگاه حاج عمران می رساند، کالاهایی که از کشور ایران صادر می شوند چنانچه بر اساس بخشنامه ها صادرات آنها ممنوع شده باشد، هر ترحیص کار یا همکار او، چه از راه قاچاق و یا به صورت علنی آن را وارد گذرگاه حاج عمران کنند، بر اساس مواد زیر با وی برخورد خواهد شد:

 

  1. هر ترخیص کار گمرکی یا همکار او که کالاهای ممنوعه ایرانی که بر اساس بخشنامه ها، صادرات آن ممنوع باشد و وارد اقلیم کردستان کند، برای بار اول به مدت 3 ماه ممنوع الکار می شود.
  2. اگر ترخیص کار گمرکی از کار همکار خود برای واردات کالاهای ممنوعه مطلع نباشد، به اطلاع او خواهد رسید.
  3. در صورت تکرار واردات کالاهای ممنوعه کشور ایران که بر اساس بخشنامه ها صادرات آنها ممنوع شده باشد، چه ترخیص کار گمرکی باشد یا همکار دیگر، به طور کلی ممنوع الکار می شود.

 

 

روابط عمومی و ارتباطات جامعه گذرگاه بین المللی حاج عمران

باسنیوز

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه