اظهار امیدواری سرکنسولگری ایران در سلیمانیه برای مهیا شدن امکان سفر به اقلیم کردستان + فیلم

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ 1649 1
مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه اعلام کرد: چهار گروه از شهروندان اقلیم کردستان می توانند به ایران سفر کنند.


به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، وی در گفت و گویی با خبرنگاران اقلیم کردستان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند یا افرادی که بیمار بوده و قبلا روند درمان خود را در ایران آغاز کرده اند، اکنون می توانند به ایران سفر کرده و به آنها خدمات لازم ارائه می شود.


شوشتری همچنین گفت: خانواده هایی که یکی از آنها ایرانی بوده نیز امکان سفر را دارند. همچنین به بازرگانان ویزا داده می شود، می خواهیم روابط تجاری ادامه یافته و امیدواریم در آینده ای نزدیک اقلیم کرستان تصمیماتی اتخاذ کند تا امکان سفر برای تعداد بیشتری از مردم ایران و اقلیم کردستان مهیا شود.

 

برای مشاهده جزئیات بیشتر، فیلم بالا را مشاهده کنید.


لازم به ذکر است، طی روزهای گذشته سرکنسولگری های ایران در شهرهای اربیل و سلیمانیه دیدارهایی با مسئولان دولت اقلیم کردستان با موضوع بررسی امکان سفر شهروندان ایران به اقلیم کردستان عراق برگزار کرده اند.


همچنین در روزهای اخیر اخباری در رسانه های اقلیم کردستان مبنی بر طرح موضوع امکان سفر شهروندان ایران به اقلیم کردستان در میان مقامات دولتی کردستان عراق، منتشر شده است./ پایان خبر

 کانال تلگرام تجارت بان

 

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
حشمت الله چهارشنبه ۲۸ دى ۱۴۰۱
درود فراوان وآرزوی موفقیت برای تمام مراحل زندگیتان وآرزوی پیشرفت درتمامی امور تان ارسال پاسخ