ترانزیت ۲ میلیارد دلار کالا از گمرک باشماق

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ 622 0
ترانزیت ۲ میلیارد دلار کالا از گمرک باشماق به گفته ناظر گمرکات کردستان، ۲ میلیارد و ۳۴۸ میلیون دلار کالا از ابتدای امسال تاکنون از طریق گمرک باشماق ترانزیت شده است.

به گزارش تجارت بان، بختیار رحمانی‌پور ناظر گمرکات کردستان با اشاره به اینکه باشماق تنها گمرک ترانزیتی کردستان است، گفت: میزان ترانزیت داخلی مبداء انجام شده در گمرک باشماق از ابتداس سال تاکنون ۳۱ هزار و ۴۷۷ تن کالا به ارزش ۳۰ میلیون و ۶۵۴ هزار دلار بوده است.

 

او اضافه کرد: ۲۹۳ هزار و ۴۲۱ تن کالا به ارزش ۶۲۱ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۵۸۸ دلار هم ترانزیت خارجی مبداء از ابتدای امسال تاکنون در این گمرک انجام شده است.

 

ناظر گمرکات کردستان میزان ترانزیت خارجی مقصد در گمرک باشماق را هم ۹۵۰ هزار و ۹۷ تن اعلام کرد و گفت: ارزش دلاری این میزان ترانزیت کالا یک میلیارد و ۶۹۶ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۱۸۷ دلار بوده است.

 

رحمانی‌پور اظهار داشت: در مجموع ۹۵۰ هزار و ۹۷ تن کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۳۴۸ میلیون و ۸۹۴ هزار دلار طی این مدت از گمرک باشماق ترانزیت شده است.

 

او یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۵۳۹ تن کالا به ارزش ۹۶۴ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۶۵۸ دلار از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده است.

 

ناظر گمرکات کردستان افزود: طی این مدت هم میزان واردات کالا از گمرکات استان به کشور ۲۱ هزار و ۲۴۶ تن کالا به ارزش ۳۰ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۴۸۴ دلار بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه