مجمع عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق برگزار می شود/ انتخاب هیأت مدیره و تصویب اساسنامه جدید

یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ 670 0
مجمع عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق برگزار می شود/ انتخاب هیأت مدیره و تصویب اساسنامه جدید مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق برای انتخاب هیات مدیره و تصویب اساسنامه جدید روز سه شنبه 5 آذرماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش تجارت بان به نقل از روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق، مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق برای انتخاب هیأت مدیره جدید، روز سه شنبه 5 آذرماه سال جاری  به ترتیب از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و ۱۶ تا ۱۸ در طبقه هشتم اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود.

 

در این مجمع، اساسنامه جدید اتاق های مشترک مصوب شورای عالی نظارت اتاق بازرگانی ایران بررسی و به تصویب خواهد رسید و همچنین علاوه بر ارائه گزارش عملکرد و گزارش مالی، اعضای هیأت مدیره و بازرس نیز انتخاب خواهد شد.

 

بنا بر اعلام هیأت مدیره اتاق مشترک، افرادی که قصد کاندیداتوری در هیأت مدیره جدید را دارند لازم است که حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ درخواست کتبی خود را به دبیرخانه اتاق مشترک ارسال کنند.

 

مجمع عمومی فوق العاده مذکور بر مبنای اساسنامه فعلی اتاق مشترک برگزار خواهد شد و در صورت تصویب اساسنامه جدید، مجمع عادی سالیانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق بر اساس اساسنامه جدید برگزار خواهد شد.

 

اتاق بازرگانی ایران در خیابان طالقانی، نبش خیابان موسوی، پلاک ۱۷۵ واقع است.

انتهای پیام/

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه