تصمیم امارات برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کردستان عراق

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ 733 0
تصمیم امارات برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کردستان عراق رئیس سازمان سرمایه گذاری اقلیم کردستان از تصمیم کشور امارات برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف کردستان عراق خبر داد.

به گزارش تجارت بان، محمد شکری رئیس سازمان سرمایه گذاری اقلیم کردستان در این باره توضیح داد: روابط اقتصادی میان اقلیم کردستان و امارات در اوج خود است. شرکت های اماراتی در اقلیم کردستان مشغول به فعالیت بوده و همچنین برای حضور شرکت های بیشتر این کشو در کردستان عراق، برنامه دارند.


وی با اشاره به نشست های مختلف با مقامات و شرکت های اماراتی گفت: چند برنامه ویژه برای اجرایی کردن تعدادی پروژه وجود دارد و آنها وعده دادند تا در سیستم بانکی، بخش های صنعتی و امور سرمایه گذاری در اقلیم کردستان همکاری کنند.


به گفته شکری قرار است تا تعدادی پروژه جدید در کردستان عراق اجرایی شوند و در صورت این اتفاق، آثار زیادی در کردستان عراق خواهد داشت.


شکری در خصوص بخش های مورد علاقه امارات برای فعالیت در کردستان عراق گفت: آنها مایل هستند تا در بخش زیر ساخت های اقتصادی اقلیم، کشاورزی، صنعتی، نفت و گاز و صنعتی کردن نفت فعالیت کنند. ما نیز برای هر نوع همکاری اعلام آمادگی کرده ایم. رئیس دولت اقلیم کردستان نیز دستور داده تا تمهیدات لازم برای شرکت های امارات صورت گیرد./کردستان تی وی

کانال تلگرام تجارت بان

اینستاگرام تجارت بان

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه