برگزاری نشست مشترک میان بازرگانان ایران و کردستان عراق

پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ 648 0
برگزاری نشست مشترک میان بازرگانان ایران و کردستان عراق همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه تجاری اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، یک نشست مشترک میان تجار و بازرگانان دو طرف برگزار شد.

به گزارش تجارت بان، این رویداد که چهارشنبه شب (۲ تیرماه 1400) با حضور هوال ابوبکر استاندار سلیمانیه و مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، فعالان تجاری دو استان سلیمانیه و حلبچه با بازرگانان ایرانی رایزنی کردند.

 

 کانال رایزن  کنسولگری ایران در این باره گزارش داد: در این نشست تجار و مدیران شرکت‌های ایرانی ضمن معرفی توانمندی های تولیدی کشورمان ، آمادگی خود را برای افزایش صادرات کالاهای با کیفیت ایرانی به اقلیم کردستان و ایجاد خطوط تولید محصولات خود در این منطقه اعلام و خواستار حمایت و پشتیبانی مسئولان اقلیم کردستان گردیدند.


استاندار سلیمانیه و مسئولان تشکل های اقتصادی اقلیم کردستان و تجار و بازرگان کرد حاضر در این نشست نیز ضمن اشاره به مشترکات فراوان فرهنگی و اجتماعی میان اقلیم کردستان با ایران و گسترش روابط تجاری فیمابین در سال‌های اخیر حتی در دوره کرونا و استقبال تجار و مصرف‌کنندگان اقلیم از کالاها و محصولات ایرانی محصولات ایرانی، آمادگی خود را برای رفع مشکلات و کمک به توسعه روابط اعلام نمودند.

 

کانال تلگرام تجارت بان

اینستاگرام تجارت بان

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه