چشم انداز روشن برای توسعه روابط تجاری میان ایران و اقلیم کردستان

جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ 526 0
چشم انداز روشن برای توسعه روابط تجاری میان ایران و اقلیم کردستان در دیدار وزیر کشاورزی و منابع آب اقلیم کردستان با سرکنسولگری ایران در اربیل، توافقات مهمی حاصل شده که به زودی منجر به توسعه هر چه بیشتر روابط تجاری می شود.

 

به گزارش تجارت بان، به نقل از خبر ارسالی از رایزن اقتصادی ایران در اربیل، نشست مشترک میان نصرالله رشنودی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در اربیل با بیگرد طالبانی وزیر کشاورزی و منابع آب اقلیم کردستان، در روز پنجشنبه 3 تیر ماه 1400 برگزار شد.

 

این نشست به بررسی و تاکید دوباره درخصوص نتایج و پیشنهادهایی اختصاص داشت که در بازدید رسمی وزیر کشاورزی و منابع آب اقلیم کردستان از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان به دست آمده بود.

 

در بازدید وزیر کشاورزی کردستان عراق و هیئت همراه او از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی اصفهان، نشست های مشترکی با فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی اصفهان به منظور توسعه روابط اقتصادی میان کردستان عراق و ایران، برگزار شد که در این نشست ها درباره پروژه هایی در زمینه های کشاورزی، گاوداری، لبنیات و طیور، بحث و بررسی شد.

 

بر اساس این گزارش در این نشست ها چند توافق و تفاهم مهم به دست آمده است که در آینده ای نزدیک منجر به گسترش روابط تجاری میان دو طرف می شود.  

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه