نمایشگاه بین المللی سلیمانیه (DBX) برگزار می شود

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ 1119 0
نمایشگاه بین المللی سلیمانیه (DBX) برگزار می شود رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه، درخواست کرد تا شرکت های ایرانی اهمیت بیشتری به راه اندازی واحدهای تولیدی خود در سلیمانیه بدهند.

به گزارش تجارت بان، به منظور هماهنگی بیشتر در برگزاری و مشارکت شرکت های ایرانی در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه (DBX)، مدیر بخش ایران در این رویداد، نشستی با رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه برگزار کرد.


سیروان محمد رئیس اتاق بازرگانی و صنایع سلمانیه میزبان سید مهدی سعیدذاکرین مدیر بخش شرکت های ایرانی نمایشگاه بین المللی سلیمانیه در این جلسه بود.

 


ذاکرین گفت: امسال در نمایشگاه بین المللی  سلیمانیه تعدادی از شرکت ها و واحدهای تولیدی بزرگ از جمهوری اسلامی ایران، محصولات مختلف صنعتی و کشاورزی خود را به نمایش می گذارند.


وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه سالیانه از اهمیت زیادی برای شرکت های ایرانی برخوردار است که در آن از نزدیک محصولات خود را به بازرگانان عراق و اقلیم کردستان معرفی می کنند.


سیروان محمد نیز با ابراز خرسندی از حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه، گفت: این نمایشگاه دروازه ای برای معرفی کالا و محصولات جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان و عراق است.


رئیس اتاق بازرگانی درخواست کرد تا تلاش شود که شرکت های ایرانی اهمیت بیشتر به راه اندازی واحدهای تولیدی خود در سلیمانیه بدهند و فرصت های کاری ایجاد کنند.


بر اساس این گزارش، چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی سلیمانیه (DBX) از 25 تا 30 آگوست 2021 ( 3 تا 8 شهریور ماه 1400) برگزار شود./اتاق بازرگانی سلیمانیه

 

 

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه