تمدید مهلت رفع تعهد ارزی برای صادرات سال‌های ۹۷ تا ۹۹

پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ 394 0
تمدید مهلت رفع تعهد ارزی برای صادرات سال‌های ۹۷ تا ۹۹ به غیر از تمدید فرصت رفع تعهد ارزی صادرکنندگان سال ۹۹ تا ۳۰ آبان امسال، تعقیب قضایی متخلفین سال‌های ۹۷ و ۹۸ تا ۳۰ مهرماه و متخلفین سال ۹۹ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری نیز فعلا متوقف شد.

به گزارش تجارت بان، به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، علاوه بر تمدید فرصت رفع تعهد ارزی صادرکنندگان سال ۹۹ تا ۳۰ آبان امسال، تعقیب قضایی متخلفین سال‌های ۹۷ و ۹۸ تا ۳۰ مهرماه و متخلفین سال ۹۹ تا ۳۰ آبان ماه امسال متوقف خواهد شد.

 

احسان قمری دبیر کمیته اقدام ارزی سازمان توسعه تجارت تصمیمات هشتمین جلسه کمیته ماده ۲ چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی را اطلاع‌رسانی کرد.

 

بر اساس این گزارش، به صادرکنندگان دارای تعهدات ارزی صادراتی سال ۹۷ فرصت داده می‌شود جهت تعیین تکلیف نسبت به ارائه درخواست به کمیته اقدام ارزی تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ اقدام کنند.

 

همچنین فرصت رفع تعهد ارزی صادرکنندگان سال ۹۸ تا تاریخ ۳۰ مهرماه امسال و صادرکنندگان سال ۹۹ تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

 

تصمیم مهم دیگر این کمیته این است که با توجه به دو تصمیم بیان‌شده، تعقیب قضایی متخلفین سال‌های ۹۷ و ۹۸ تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ و برای متخلفین سال ۹۹ تا تاریخ ۳۰ آبان ماه متوقف خواهد شد.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه