آغاز به کار دومین نمایشگاه کشاورزی سلیمانیه

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ 534 0
آغاز به کار دومین نمایشگاه کشاورزی سلیمانیه در دومین نمایشگاه بین المللی کشاورزی سلیمانیه 90 شرکت داخلی کردستان عراق و خارجی حضور دارند.

به گزارش تجارت بان، این نمایشگاه امروز چهارشنبه (28 مهر 1400)، با حضور وزیر کشاورزی و منابع آب اقلیم کردستان چند تن از مسئولان دولتی و همچنین مهدی شوشتری سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران گشایش یافت.


در دومین نمایشگاه بین المللی کشاورزی سلیمانیه 90 شرکت داخلی کردستان عراق و خارجی حضور دارند. از جمله شرکت های خارجی در این نمایشگاه می توان به کشورهای ایران، ترکیه اروپایی و چند کشور عربی اشاره کرد.


اولین دوره این نمایشگاه در سال 2019 برگزار شده بود.


وزیر کشاورزی کردستان عراق در آئین گشایش این رویداد گفت: ما از برگزاری چنین نمایشگاه هایی حمایت می کنیم که موجب تقویت روابط میان شرکت های داخلی و خارجی می شود و همچنین محصولات داخلی کشاورزی و دامداری و طیور معرفی می شوند.

 


وی ادامه داد: اقلیم کردستان دارای خاک مناسب است و افراد توانمند بسیاری حضور دارند همچنین وضعیت مناسب آب و هوایی در چهار فصل سال وجود دارد که در چنین شرایطی می توانیم محصولات داخلی را به شیوه ای مناسب افزایش دهیم و با این شرایط دیگر نباید بازارهای داخلی از محصولات وارداتی اشباع شوند.

 

دومین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی سلیمانیه به مدت 4 روز میزبان علاقمندان است.

 

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه