افزایش کنترل مرزهای قصرشیرین

یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ 624 0
افزایش کنترل مرزهای قصرشیرین فرماندار قصرشیرین از تشدید کنترل مرزهای قصرشیرین برای جلوگیری از شیوع سویه جدید کرونا خبر داد.

به گزارش تجارت بان،مرادعلی تاتار اظهار کرد: مرز رسمی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین بیشترین سهم صادرات را در منطقه و استان کرمانشاه با کشور عراق دارا است.

 

وی افزود: ۵۴ درصد صادرات غیر نفتی ایران به کشور عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان انجام و روزانه بیش از ۶۰۰ کامیون کالا از این مرز صادر می‌شود.

 

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: تردد مسافر از مرز پرویزخان در سال جاری با توجه به فروکش کردن کرونا و انجام واکسیناسیون نسبت به سال گذشته افزایش داشته و از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۵۵ هزار مسافر از این مرز تردد داشته‌اند.

 

تاتار با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا، گفت: نظارت و کنترل بر مرزهای شهرستان قصرشیرین با کشور عراق افزایش یافته و مبادلات کالا و تردد مسافر از پرویزخان با رصد و کنترل بیشتری انجام می‌شود.

 

وی بیان کرد: سخت‌گیری‌ها در تردد مسافرین از مرزهای شهرستان قصرشیرین افزایش یافته و اتباع خارجی تنها با داشتن کارت واکسن و تست پی. سی. آر منفی که سه روز از تاریخ آن نگذشته باشد اجازه ورود به کشور را دارند و به کسانی که این موارد را رعایت نکرده باشند اجازه ورود به کشور داده نمی‌شود.

تاتار خاطر نشان کرد: هم اکنون تردد مسافر و مبادلات تجاری در مرز پرویزخان به صورت ۲۴ ساعته در جریان است و هیچ منعی در عبور و مرور نداریم.

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه