ابلاغ محدودیت سامانه ای صادرات کالاهای عرضه نشده در بورس کالا

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ 564 0
ابلاغ محدودیت سامانه ای صادرات کالاهای عرضه نشده در بورس کالا معاونت معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، محدودیت سامانه ای صادرات کالاهای عرضه نشده در بورس طی یک ماه آینده را به سازمان های صنعت ۳۱ استان و جنوب کرمان ابلاغ کرد.

به گزارش تجارت بان، معاونت معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت در نامه ای به سازمان های صنعت 31 استان و جنوب کرمان درخصوص محدودیت سامانه ای صادرات کالاهای عرضه نشده در بورس طی یک ماه آینده اعلام کرد: با عنایت به نامه سه آذر قائم مقام وزیر در امور بازرگانی مبنی بر اجرای سیستمی درخواست های صادرات کالا و کنترل ضوابط در سامانه جامع تجارت و با توجه به اینکه مقرر شده، ارتباط سیستماتیک بین سامانه های جامع تجارت، بورس کالا و گمرک حداکثر تا پایان آذر ماه اجرایی شود و پس از اتصال و ارتباط نرم افزار سامانه ها انجام فرآیندهای صادرات از سایر درگاه ها محدود می شود.

 

لذا شایسته است ترتیبی اتخاذ شود که تمامی تولیدکنندگان مواد و محصولات فلزی و غیر فلزی مشمول به الزام عرضه در بورس کالا نسبت به انجام فرآیندهای لازم جهت عرضه تمامی محصولات تولیدی در بورس کالا اقدام کنند؛ چراکه صادرات محصولات عرضه نشده در بورس بصورت سیستمی محدود خواهد بود.

 

این معاونت امکان تایید یا عدم تایید صادرات را نخواهد داشت لذا عواقب ناشی از عدم اجرای دستورالعمل بر عهده استنکاف کنندگان است./تسنیم

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه