رشد ۹ درصدی صادرات کالا از گمرکات کرمانشاه

سه شنبه ۷ دى ۱۴۰۰ 474 0
رشد ۹ درصدی صادرات کالا از گمرکات کرمانشاه صادرات کالا از طریق گمرکات استان کرمانشاه در نه ماهه امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش تجارت بان،رشد ۹ درصدی صادرات کالا از گمرکات کرمانشاه ناظر گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه  در نه  ماهه  امسال  یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۱۸ دلار کالا به وزن ۴ میلیون و ۷۸۹ هزارو ۴۸۳  تن از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شد گفت: این میزان صادرات  در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن ۲ درصد و از لحاظ ارزش ۹ درصد افزایش داشته است.


بختیار رحمانی پور افزود: از این میزان ۸۰۲ میلیون و ۹۷۴ هزارو ۵۹۷ دلار با وزن یک میلیون و ۹۷۵ هزار و ۹۶۹ تن کالا‌ها درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و شوشمی  اظهار و صادر شده است.


مدیرکل گمرک کرمانشاه همچنین گفت:  در ۹ ماهه امسال  ۵۳ میلیون و ۴۹۷ هزارو ۲۷۸ دلار کالا به وزن ۱۷ هزارو ۸۷۰ تن از طریق گمرکات کرمانشاه، پرویزخان و خسروی وارد شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر  ارزش ۲۸ درصد رشد و از حیث وزن ۱۶ درصد کاهش داشته است.


کاشی، سرامیک، میلگرد، فولاد، محصولات پلاستیکی، میوه و تره بار از عمده‌ترین کالا‌های صادراتی و آلیاژ آلومینیوم، خط تولید کارخانجات، باتری سیلد اسید و انواع تایر از عمده‌ترین کالا‌های وارداتی هستند.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه