فعالیت گذرگاه های مرزی اقلیم کردستان شبانه روزی می شود

دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ 549 0
فعالیت گذرگاه های مرزی اقلیم کردستان شبانه روزی می شود برای تسهیل در امور تجارت و افزایش فعالیت های بازرگانی در اقلیم کردستان، تصمیم گرفته شد تا گذرگاه های مرزی به صورت شبانه روزی فعال شوند.

به گزارش تجارت بان، «نوزاد شیخ کامیل» مدیر کل وزارت بازرگانی اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که هدف آنها در وزارت بازرگانی برای سال جاری، ارائه خدمات بیشتر و افزایش فعالیت های بازرگانی است و به همین منظور راهکارهای مورد نظر اتخاذ شده و اقدامات مورد نیاز دیگر هم در دست اجرا است.

 

به گفته این مقام مسئول از این پس، گذرگاه های مرزی اقلیم کردستان به صورت شبانه روزی فعال خواهند بود و بازرگانان در هر زمان که بخواهند می توانند فعالیت های خود را انجام دهند و در مرزها به آنها خدمات لازم ارائه می شود.

 

شیخ کامیل گفت: قبلا از ورود برخی کالاها از ایران به اقلیم کردستان به ویژه از طرف ایران ممانعت می شد، اما در حال حاضر همه کالاها امکان وارد شدن به کردستان عراق را دارند مشروط بر این که این کالاها از سوی کردستان عراق ممنوع نشده باشند.

 

وی اظهار کرد: ما می خواهیم وضعیت بازرگانی در کردستان عراق رو به رشد باشد و برای تحقق آن اقدامات مورد نیاز را انجام می دهیم و در 2 ماه اخیر هم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، وضعیت بهتر شده است.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه