برپایی نمایشگاه صنایع دستی کردستان در شهر حلبچه عراق

یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ 531 0
برپایی نمایشگاه صنایع دستی کردستان در شهر حلبچه عراق معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی کردستان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان در شهر حلبچه عراق در اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش تجارت بان، فرهاد حامدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار و با حضور صنعتگران کردستانی شاهد برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شهر حلبچه اقلیم کردستان عراق خواهیم بود.

 

وی افزود: هنرمندان و فعالان عرصه صنایع دستی استان کردستان در این نمایشگاه در قالب ۲۰ غرفه آثار خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

 

حامدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۱۵ اردیبهشت‌ماه جاری به مدت چهار روز در شهر حلبچه اقلیم کردستان عراق دایر خواهد بود.

 

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با کنسولگری کشورمان در اقلیم کردستان عراق، هنرمندان کردستانی روز چهاردهم اردیبهشت عازم شهر حلبچه خواهند شد.

 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی کردستان در ادامه سخنان خود به جایگاه صنایع دستی در اشتغال زایی پایدار در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۶۰ هزار نفر از مردم استان در این حوزه مشغول به کار هستند و امیدواریم با ایجاد مجتمع‌های صنایع دستی و بازارهای عرضه صنایع دستی بتوانیم بر میزان اشتغال زایی این حوزه بیافزاییم./مهر

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه