صادرات محصولات استان لرستان به اربیل عراق

شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ 404 0
صادرات محصولات استان لرستان به اربیل عراق معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: صادرات محصولات استان به بازار اربیل و سلیمانیه انجام می شود .

به گزارش تجارت بان، سیروس ابراهیمی سیروس ابراهیمی در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه ظرف هفته‌های آینده نحوه چگونگی صادرات محصولات لرستان به کشور عراق بررسی خواهد شد، اظهار کرد: تیم اقتصادی استان با سرکنسولگری ایران در عراق دیدار داشتند که در این دیدار دکتر حسین سلاحورزی، رئیس اتاق بازرگانی لرستان و نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران نیز حضور داشت.

 

وی از برگزاری همایش یک روزه سرمایه‌گذاری در لرستان خبر داد و بیان کرد: برای سهولت حضور سرمایه‌گذاران، این همایش در تهران برگزار می‌شود .

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان برگزاری چنین همایش‌های را بهترین فرصت برای شناسایی ظرفیت‌های لرستان به سرمایه‌گذاران عنوان کرد و ادامه داد: امید می‌رود رهاورد این همایش موجب شکوفایی اقتصادی در استان شود .

 

ابراهیمی از بررسی راه‌های شناسایی بازارهای هدف در خاورمیانه برای صادرات محصولات کشاورزی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اربیل و سلیمانیه می‌تواند نقطه آغاز خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی لرستان باشد./ایلنا

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه