راهیابی ۹ اثر به مرحله نهایی جشنواره منطقه تئاتر طنز دیواندره

چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ 389 0
راهیابی ۹ اثر به مرحله نهایی جشنواره منطقه تئاتر طنز دیواندره دبیر پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای طنز دیواندره گفت: از تعداد ۵۱ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره پس از بازبینی ۹ اثر مجوز حضور در مرحله نهایی را پیدا کردند.

به گزارش تجارت بان، محمدسلیم کریمی گفت: پس از تجربه چهار دوره برگزاری موفق جشنواره منطقه تئاتر طنز دیواندره و پس از وقفه‌ای چند ساله به دلیل شرایط کرونایی شاهد برگزاری پنجمین دوره این رویداد هنری خواهیم بود.

 

دبیر پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای طنز دیواندره گفت : پس از اعلام فراخوان این رویداد هنری شاهد استقبال هنرمندان استان‌های منطقه غرب کشور بودیم.

 

به گفته او در مجموع ۵۱ متن نمایشنامه طنز و ۳۵ فیلم از اجرا‌های نمایش‌ها به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که پس از بازبینی آثار در نهایت ۹ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

 

کریمی می گوید: در بخش استند آپ کمدی با گستره‌ی کشوری نیز ۵۸ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که در نهایت پس از بازبینی توسط هیأت داوران، تعداد چهار اثر برای حضور در مرحله نهایی جشنواره انتخاب شدند.

 

دبیر پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای طنز دیواندره گفت: پنجمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره با حضور هنرمندان استان‌های کردستان، همدان، لرستان، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و ایلام نیمه نخست امسال برگزار خواهد شد.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه