حضور واحدهای صنایع تبدیلی کرمانشاه در نمایشگاه بازرگانی عراق

سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ 329 0
حضور واحدهای صنایع تبدیلی کرمانشاه در نمایشگاه بازرگانی عراق سرپرست جهاد کشاورزی کرمانشاه از حضور واحدهای صنایع تبدیلی کشاورزی این استان در نمایشگاه تجاری و بازرگانی عراق خبر داد.

به گزارش تجارت بان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه، علی چاله با اشاره به ضرورت حضور واحدهای تولیدکننده صنایع تبدیلی و غذایی استان کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی عراق، اظهار کرد: این دست نمایشگاه‌ها بستری برای صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی استان را فراهم می‌آورد و در حال حاضر محصولات واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی استان شرایط و استانداردهای حضور در بازارهای بین المللی را دارند.

وی رونق صادرات را زمینه ساز توسعه تولید و اقتصاد کشاورزی استان کرمانشاه دانست و افزود: با توجه به توانمندی واحدهای تولیدی کشاورزی استان قطعاً محصولات این واحدها با استقبال مطلوب بازارهای برون مرزی مواجه خواهد شد.

سرپرست جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: تقویت شرکت‌های تولیدکننده یکی از سیاست‌های مسئولان برای رونق صادرات است و در این راستا بسترهای لازم برای صادرات صنایع تبدیلی استان فراهم شده است.

چاله بیان کرد: نمایشگاه تجاری بازرگانی بازرگانی عراق با حضور چندین کشور و با حضور شرکت‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی از تاریخ ۱۰ آبان لغایت ۱۹ آبان ماه سال جاری در بغداد پایتخت عراق برپا خواهد شد.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه