قیمت خودرو در کردستان عراق افزایش یافت

پنجشنبه ۸ دى ۱۴۰۱ 3154 0
قیمت خودرو در کردستان عراق افزایش یافت بر اساس گزارش ها، در حال حاضر قیمت خودرو در نمایشگاه ها و بازارهای خرید و فروش اقلیم کردستان افزایش یافته است.


به گزارش تجارت بان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شارپرس، یک فروشنده خودرو در کرسدتان عراق اظهار کرد: در سال جدید میلادی، قیمت خودرو در مقایسه با امروز، بیش از بیش افزایش می یابد. ما خودروهای بسیاری خریداری کرده ایم که در سال جدید میلادی وارد کردستان عراق می شود.

«هاوری عثمان»، درباره خودروهای وارداتی به اقلیم کردستان، گفت: ما خودروها را از آمریکا خریداری کرده، سپس وارد امارات می شوند. در آمریکا هم قیمت خودرو افزایش یافته و ما برای آن هزینه بیشتری پرداخت می کنیم.

وی پیش بینی کرد که در سال جدید میلادی قیمت خودرو بیشتر افزایش یابد، چون بیشتر خودروهایی که به امارات وارد می شوند، نیاز به تعمیر دارند؛ بنابراین هم به دلیل گران شدن خودرو در کشور مبدا و همچنین به دلیل نیاز به تعمیرات، قیمت ها بیش از گذشته گران شده اند.

به گفته مدیر راهداری اقلیم کردستان، در حال حاضر حدود 2 میلیون خودرو، شامل همه انواع آن در کردستان عراق وجود دارد و این در حالی است که واردات آن همچنان ادامه دارد.
 

امتیاز مطلب: 25%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه