چانگان UNI-T رونمایی شد + فیلم و مشخصات

پنجشنبه ۸ دى ۱۴۰۱ 292 0
چانگان UNI-T رونمایی شد + فیلم و مشخصات سایپا از اولین محصول وارداتی خود رونمایی کرد.

به گزارش تجارت بان، چانگان UNI-T همانند تمامی خودروهای اقصادی چینی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر بهره می‌برد. شتاب رسمی ۹ تا ۹.۵ ثانیه هم برای حرکت از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ثبت شده که البته بنا به شرایط آب و هوایی متفاوت است. لحظه رونمایی از این خودرو را ببینید.
 

مشخصات چانگان UNI-T سایپا

چانگان UNI-T از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم دقیق ۱۴۹۴ سی سی مجهز به توربوشارژ بهره می‌برد. این پیشرانه مدرن توان تولید حداکثر قدرت ۱۸۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه را دارا است. یک جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه‌تر وظیفه انتقال نیرو به دیفرانسیل جلو را برعهده دارد.

کراس اوور چانگان UNI-T به عنوان یکی از پرچمداران شرکت چانگان محسوب می‌شود و بر این اساس از سطح بالایی از امکانات و تجهیزات بهره می‌برد. از تجهیزات این محصول وارداتی سایپا می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز خودکار اضطراری، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما، شش کیسه هوا، صندلی‌های تنظیم شونده برقی جلو به همراه گرمکن، دوربین عقب، دوربین جانبی و دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود و استارت بدون کلید و چراغ‌های روشنایی در روزو ... اشاره کرد.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه