اعتصاب رانندگان کامیون های عراقی در مرز چذابه و اختلال در بارگیری

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ 574 0
اعتصاب رانندگان کامیون های عراقی در مرز چذابه و  اختلال در بارگیری رییس کمیسیون بازرگانی، حمل و نقل و گمرک اتاق بازرگانی اهواز گفت: دلیل اخلال در بارگیری کالاهای صادراتی از مرز چذابه، اعتراض رانندگان کامیون های عراقی بود. وی در باره علت آن گفت ...

به گزارش تجارت بان به نقل از ایسنا، محمد عبیاوی در خصوص توقف صادرات کالا از مرز چذابه به سمت کشور عراق اظهارکرد: رانندگان کامیون های عراقی از ابتدای صبح امروز به دلیل بالا بودن قیمت گازوئیل در بارانداز مرز چذابه دست به اعتصاب زده بودند.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از ساعت ها پیگیری، این رانندگان دست از اعتصاب کشیدند، افزود: این رانندگان خواستار عرضه گازوئیل با قیمت کشور ایران در نقطه صفر مرزی هستند.

 

عبیاوی با بیان اینکه در حال حاضر هر لیتر گازوئیل با قیمت معادل ۹ هزار تومان (به نرخ کشور عراق) در نقطه صفر مرزی عرضه می شود، گفت: تاکنون طی چندین نوبت، کامیون داران عراقی در اعتراض به این شرایط دست به اعتصاب زده اند که این اقدام باعث اخلال در صادرات کالاهای ایرانی شده است.

 

وی تصریح کرد: اعتصاب رانندگان عراقی باعث شب خوابی کامیون های حامل کالاهای صادراتی در مرز چذابه می شود و این موضوع، خسارت زیادی را برای بخش خصوصی درپی دارد.

 

عبیاوی عنوان کرد: از دستگاه های متولی در مرز چذابه درخواست می شود که شرایطی را فراهم کنند تا از بروز چنین مشکلاتی در زمینه صادرات محصولات ایرانی به سمت کشور عراق پیشگیری شود.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه