تعیین تکلیف تانکر های معطل مانده در مرز باشماق

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ 304 0
تعیین تکلیف تانکر های معطل مانده در مرز باشماق سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان از تعیین تکلیف تانکر های معطل مانده در مرز باشماق، خبر داد.

به گزارش تجارت بان به نقل از مهر، «حامد قادرزاده»، گفت: نتایج آزمایش محموله های سوختی به افراد دارای محموله تحویل و این تانکرها تعیین تکلیف شدند.

وی در ارتباط با تانکرهای سوختی که حدود ۵۰ روز اجازه عبور از مرز را نداشتند، اظهار کرد: توضیحات لازم و نتایج آزمایش‌های انجام شده به افرادی که دارای محموله بودند، اعلام شده است.

وی افزود: طبق قانون کشور باید مرزبانی و گمرک نهایت رعایت ضوابط را داشته و در این راستا اقدامات لازم را اجرایی کنند.

معاون اقتصادی استاندار کردستان بیان کرد: از حدود ۱۴۸ تانکر باید ۱۱۴ تانکر از کشور خارج شوند و ۲۲ مورد در حال تعیین تکلیف و ۱۲ مورد بدون مشکل تأیید و تخلیه می‌شوند.

قادر زاده اعلام کرد: آنچه امروز مطالبه رانندگان تانکر در مرز باشماق مریوان است، پرداختی مدت زمان هزینه خواب آنها است که شرکت ارسال کننده باید پاسخگو باشد و کشور ایران هیچ گونه تعهدی در این رابطه ندارد.

وی توصیه کرد: از ۱۱۴ مورد تانکر سوختی که تعیین تکلیف شده اند باید سریعاً مرز را ترک کرده و به عراق برگردند چراکه مسئولیت ماندن تانکرها، برعهده کسانی است که به آنها ابلاغ شده است.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه