حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه ساختمان اربیل

پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ 501 0
حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه ساختمان اربیل بنا به اعلام مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران، ۲۷ شرکت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، املاک و سرمایه‌گذاری ساختمان اربیل اقلیم کردستان حضور دارند.

به گزارش تجارت بان، فرزاد پیلتن با بیان این خبر گفت: در این رویداد، ۲۷ شرکت ایرانی در گروه‌‎های کالایی مختلف مانند سیمان، فولاد، آسانسور، تاسیسات مکانیکی، هوشمندسازی ساختمان، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، تاسیسات، الکتریکی، سیم و کابل و شرکت‌های پیمانکاری ساخت در قالب پاویون ایران حضور یافته و ضمن ارائه توانمندی‌های خود به فعالان اقتصادی و تجاری عراق در این حوزه، بازار عراق، به ویژه اربیل را بررسی خواهند کرد.


 
وی افزود: پاویون کشورمان ۳۵۰ متر مربع از فضای ۱۰ هزار متر مربعی این نمایشگاه را به خود اختصاص داده، همچنین شرکت‌هایی از کشور‌های ترکیه، ایتالیا، فرانسه، لبنان، اردن، مصر و عراق نیز حضور خواهند داشت.


 
گفتنی است، پاویون ایران در این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری صندوق شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه برپا خواهد شد.


 
نمایشگاه سلختمان اربیل از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ شهریورماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اربیل عراق برگزار می‌شود./ صدا و سیما

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه