حضور 27 شرکت دانش‌ بنیان ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل

جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ 582 0
حضور 27 شرکت دانش‌ بنیان ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل در نمایشگاه  صنعت ساختمان، املاک و سرمایه‌گذاری عراق 27 شرکت دانش‌بنیان به ارائه محصولات و عرضه توانمندی‌های خود پرداخته اند.

به گزارش تجارت بان، در روز اول این نمایشگاه، نشست معرفی پروژه‌های ساختمانی و زیرساختی اربیل، توسط معاون وزیر مسکن و عمران اقلیم کردستان، مقامات و مسئولان و با حضور تجار و بازرگانان برگزار شد.

 

این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت  از ۱۶ تا ۱۹ شهریور دایر خواهد بود.

 

 یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

 

هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشورهای خارجی و نیز هیئت‌های تجاری و همچنین برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان خارجی، بخشی از خدماتی است که در پاویون‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های مختلف خارجی ارائه می‌‌شود.

 

همچنین بر اساس گزارش رایزن اقتصادی ایران در اربیل، روز گذشته 18 شهریور 1400، نشست تخصصی مشترک بین شرکتهای دانش بنیان ایرانی  شرکت کننده در پاویون ایرانی دومین نمایشگاه بین المللی اربیل با حضور معاونین وزیر عمران و مسکن، و هشت تن از مدیران کل وزارتهای ذیربط ومسئولان و فعالان بخش خصوصی از استانهای مختلف اقلیم کردستان عراق،استان نینوا، استان کرکوک، پیمانکاران،و...،مجریان نمایشگاه،و با حضور نصرالله رشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل و کارشناسان نمایندگی برگزار شد.

 


دراین نشست  راهکارهای توسعه روابط تجاری، اقتصادی و بخصوص صنعت ساختمان مورد بحث وتبادل نظر قرارگرفت. در نهایت بر رفع موانع وتقویت وتوسعه همکاری های مشترک شرکت ها، در زمینه صنعت ساختمان و موارد مورد نیاز تاکید شد.

 

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه